glömde..

..min USB sladd hemma, skulle lagt in bilder på mormor och morfars data från min mobil på nyblonderade hår, hehe. + bilder på mej neo simon hampus och åsa som vi tog i bussen, haha :D Men om jag har tid ikväll så slänger jag in lite blandade bilder på allt och alla då, hehe.

Som jag skrev innan idag så har vi haft fin besök även idag, denna gången av Åsa och Hampus. Simon och Hampus tog med Neo ut en runda, dom gick och hyrde film - skräck! Men jag hann inte se dom för Åsa färgade mitt hår och dom busade med Neo i tv rummet så jag fick hålla mig på nedervåningen framför datorn + hängde lite tvätt, haha.. bara för att få tiden att gå. Resultatet? - skit bra :D jag är jätte nöjd, tack för hjälpen Åsa! :)

Ska kolla om mormor och morfar har några bilder på denna datan.. vänta lite ;) haha..



puss puss :*:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0