Vänner

Två vänner till oss kommer hit idag, ska bli trevligt. Min bror sitter och leker med Neo på golvet :) Vi somnade gott innan jag och min bebis i hela 2 timmar och 40 minuter, Simon kom och väckte oss, "hallå, Erica ni har sovit hur länge som helst.. och du fick SMS" haha, bara till att gå upp.

Igår kväll var vi hos mormor och morfar och käkade god mat (köpe-mat) haha. Mina två av tre morbröder bor inte här vi bor, men kom och hälsade på igår vi stannade lite längre in på kvällen/natten, sedan tog vi taxi hem vid kanske 12-tiden? eller något! Det var trevligt :)

Just nu regnar det som bara den, tråkigt, fast mysigt med att sitta inne och dricka varm oboy men roligare med fint väder så man kan gå ut och gunga med pluttisen ;D

Min nya mobil funkar skit bra, den har inte krånglat något hittills iaf, skönt! fortsätt så.. haha!

Lite bilder kommer in någon gång, men jag vet inte när eftersom nu håller vi på att fixa iordning lite tills Åsa & Hampus kommer hit och sedan ska vi till affären och handla lite gott som vi kan äta sen.

Vad ska ni läsare göra denna regniga lördag? Eller, ni kanske har fint väder? :)

Kram på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0