Akuten igen..

Neo's hosta har blivit sämre så jag ringde till BVC för att fråga om dom kunde lyssna på honom och kanske ge honom någon slags hostmedicin men dom sa som vanligt "nee, vi kan inte göra så mycket här, ni får åka in till akuten" ah jo, ni kan inte änns lyssna? nepp, så vi fick ju åka in.. dom lyssnade och han har nu fått hostmedicin som vi ska hämta ut sen på apoteket, som ska lösa upp slemmet lite med så han inte rosslar i halsen så mycket, åh, jag blir alltid lika rädd när jag hör ordet akuten alltså! men nu ligger plutten och sover i sin mormor och morfars säng, mamma och pappa älskar dig mest älsklings bebis <3

Jag fattar inte varför BVC aldrig kan göra något när man ringer?
Ska f*n inte ringa dit nästa gång, kommer ringa ner till vårdcentralen direkt..
Men för övrigt så är Neo sprallig som vanligt, hehe.
När han vaknar ska han få en skål med gröt :)

Bilder kommer in ikväll i guess, om jag har tid.. ska ta lite bilder på vår prins sen, om ni vill se förståss? hehe.

pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0