Designen kommer

Designen kommer senare till headern, jag varken orkar eller har tid med den just nu.

Simon kom hem för en stund sedan, han har en trött Neo i famnen nu och gosar. Jag har precis bakat sockerkaka, gott med lite eftermiddagsfika/kvällsfika. haha.. vi ska nog gå upp till min mormor och morfar senare, så det blir att bara äta lite lättmiddag ikväll - flingor/mackor/fil.. ah, lite lätt sådär, åt middag innan idag så man står sig på det.

Jag och lilleman var och gungade innan, som vanligt så tyckte han att det var jätte roligt och skrattade massor och säger "dadadadada" eller säger och säger, men jollrar då, om alla ska vara så petiga? hehe.

Någon annan som har blogg som man kan läsa?
Skulle vara nice.

Ha en fin kväll / Mamma Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0