En känsla..

En känsla säger mig att det är dags att ta steget och stryka den skit vi skapat för att börja om på nytt, nya tag med nya krafter. Livet erbjuder faktiskt fina saker, så som kärlek och vänskap som är äkta, varför i HELVETE sumpa det mot dom som igentligen bara är ute efter att snoka?

Jag är villig att erkänna, förlåta och börja om.. på något som varigt så jävlar fint!
Något som är värt att kämpa för, något som fortfarande kan förbli otroligt jävla bra!
Jag vill berätta för hela världen, att jag saknar det och att vi kan klistra ihop bitarna som gått sönder.. Jag är redo att ta chansen även om jag blir sårad av någon som inte vill ta den, så tänker jag stå upp för vad jag känner och vill!
_ _ _ _ _


Mamma har Neo där ute, min farfar är här och hjälper oss med lite saker på huset, jag stannade inne för att baka, och kakan är precis färdig, gissa vad det blev? - jo, rulltårta! yamiii :D hihi. Nu kom mamma in och hämtade en filt för min bebis har somnat i vagnen, så han får sova där ute medans mamma, pappa och farfar också är där :) det är skönt för honom att sova ute i friska luften, spec. nu när han är förkyld, men han sover ofta ute annars med då vi sitter i trädgården eller när jag är ute och går på dagarna med honom, myspys med bebiiiis.

Nu ska jag läsa lite bloggar, sedan fixa till min rulltårta :) tss.
pussen på er :*

Kommentarer
Postat av: Denise- Emilias Mamma

hej, jag måste bara fråga, fixar du din blogg själv:P? vad har du isf för storlek på Hedern? för som du säkert sätt så ser min blogg förjävlig ut:P haha! och jag får inte till det :/ Kram

2009-09-29 @ 14:06:18
URL: http://deniselinder.blogg.se/
Postat av: mia - 16år och blivande tvåbarnsmamma!<3

Men de är så fruktansvärt tråkigt att blogga när folk bara glor ens blogg utan att komentera! :(.

+ att jag hatar min design... vilket inte gör det bättre! :(.



//Kram, Mia.

2009-09-29 @ 14:14:22
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: Denise- Emilias Mamma

tack så mkt=D

2009-09-29 @ 15:35:32
URL: http://deniselinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0