farmor och farfar

Neo vaknade vid 7-tiden imorse och fick sin morgon-välling. Sedan gick vi ner och packade hela skötväskan full med saker och mat m.m för vi ska ha en dag hos min farmor och farfar idag, det var ett bra tag sedan, ska bli jätte mysigt :)

Jag funderar på att köpa ny mobil, har ju bara en gammal trasig som snart inte funkar, och jag vill kunna ha en fungerande mobil när jag är ute på promenad med Neo och allt, ifall något skulle hända eller vad som helst!
Något förslag på en bra Sony Ericsson? - min favo!

Min mamma är smart! Hon har köpt en liten pool till Neo, där vi lägger ett täcke i och leksakerna, så trillar han så är det liksom mjukt och där är kanter så det är lättare för honom att sitta, fast detta gjorde hon i somras då Neo inte kunde sitta så bra själv. - vilket han kan nu, skit bra! Så helt bra att sitta kunde han nu vid 7 Månaders ålder, duktig pojke :D Nu väntar vi på en liten tand med, men det kan ta sin lilla tid ju.. hehe :) BVC nästa måndag, se vad han väger och hur lång han är då, jag tror han växt en hel del på längden faktiskt.

Tisdag betyder också att det är Andra avenyn idag, yes!

Måste kila, ska busa med min bebis nu <3
Saknar pappa simon, älskar dig mest <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0