fin besök

Igår började dagen med att jag jobbade 2 timmar på förmiddagen, när jag var klar så kom Simon, Neo, Mamma & Pappa ner till jobbet och mötte upp mig så gick vi tillsammans ner till stan för att gå på gammeldagsmarknad, vi åt mat, jätte gott! :) Sedan kom vi hem och då messade Åsa att hon var påväg, vi satt och snackade ett tag och sedan kom Emil också hem till oss, så vi stack alla ner och hyrde film, kom hem och gjorde tacos, sedan kolla vi film och åt godis, var ute lite och snackade på altanen :) Härligt med bra vänner. <3

Idag åkte jag, lillen och S in till stan för att köpa en sak till S som han skulle ha på praktiken och det blev lite saker till plutten också, på vägen hem i bussen bestämde vi oss för att hoppa av hos mormor, morfar och morbror, så nu sitter vi här och ska käka mat precis, sen kommer pappa och hämtar oss! :)

Imorgon åker jag och Neo in till stan igen, för vi ska möta Åsa och vi ska gå och shoppaaaa, yes! för jag får pengar imorgon :D haha. och sen ska vi vänta i stan på Hampe, för han ska åka med oss hem och sen när Simon slutar så kommer han också till Åsa, ska bli trevligt! :)

Kommer in lite bilder senare, om jag har tid som sagt. hehe..
Puss på er / Mamma Erica!


Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

Gud va glad jag blev att du skrev! Har saknat att läsa din blogg!



Och gud va neo har vuxit! :D så himla söt!

2009-09-27 @ 18:36:36
Postat av: Louise

de va jag som skrev innan :D

2009-09-27 @ 18:37:13
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0