God Morgon

Tjosan på er.
Neo vaknade redan 6.00 imorse, vi gick ner och Simon tog upp honom och gav han en flska välling innan Simon stack till praktiken typ 6.20 imorse. Sen busade jag med min bebis tills han somnade för en stund sedan och sovit ett bra tag nu, jag har både hunnit diska, plocka undan massa och dammsugit. Ikväll är det The secret life of the american teenager så blir att kolla på det, och sedan sova i guess.

Imorgon ska jag och Neo gå till min farmor och farfar och vara där under dagen och hälsa på, trevligt. Jag ska promenera dit, mamma skulle ut och gå så hon ville följa oss, sedan möter säkert farmor upp oss på vägen sa hon, hehe. Ska bli jätte trevligt, var ett tag sedan jag var hos dom, fast att dom bor så nära, hehe.

Annars idag så blir det säkert att sticka bort till gungorna med lilleman, det gillar han ju så mycket, hehe sötisen :)
Tycker han kan vakna nu, jag har ju hunnit göra en massa bra saker under tiden han sovit, jag blir rastlös när han sover, vill ha en pigg bebis på filten och busa med ju :D hihi. Jag börjar få ont i halsen, igeen.. åh, det hade ju precis gått över, jäkla vinterförkylningar, men.. bara det inte är svininfluensan :O ush, läskigt.



Mamma & Pappa älskar dig allra mest, älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0