godmorgon sverige

Gillar jag kaffe? - Ja! Men, jag får ont i magen av det, men försökte dricka en kopp i morse och det gick hyfsat. Neo har precis som somnat i vagnen, efter att vi inhalerat han 2 gånger nu på förmiddagen, fortfarande kämpigt eftersom han tycker den är jätte läskig och han blir så ledsen bara han ser den, och då blir självklart jag också jätte ledsen och det gör ont i hela mig, men jag tänker så att det är för hans skull, för att han ska må bättre, och då går det!

Farmor ringde imorse "Hej, jag och farfar kör till Ullared kl: 11, ska ni med?"
Men det gick ju inte nu för att Neo inhaleras + att han inte ska vara bland folkmassor för sin förkylning, så vi bestämde att vi åker upp en dag framöver när min son mår bättre :)

Vi tar nog och kör upp en runda till min morbror senare, jag mamma och prinsen (<3) får se om han är hemma, och vår bil är på lagning så vi får se när vi får hem den också! Annars blir det att fixa lite här hemma, busa med bebis och lite mys :) Ska även ringa min mormor senare för att se om hon kan boka en klippning åt mig och min mamma hos någon som var billig och bra som mormor klipper sig hos, så vi får se när det blir :)

Någon som vill hitta på något på Lördag?
- vi har nämligen huset för oss själva då för mamma och pappa ska iväg :p


puss&kram :* / mamaE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0