Maxi / Ny mobil

Vi har varit på Maxi ikväll en runda, inhandlat lite som behövs till vår kära son :)

Inköpt:
Blöjor
Välling
2 Burk mat (ifall man ska iväg)
Choklad till mig o simon ;D
Blonderings färg till mej
_______
Imorgon kommer nog mammas kompis och hennes dotter hit, trevligt! :) Och även min morbror och min morfar kommer nog hit en runda, lika trevligt det också! :D

På lördag blir det att åka till stan på förmiddagen, ska kolla på jeans och en tjocktröja + att jag ska köpa ny mobil, dom ringde nyss från Telia och sa att dom har lagt undan en vit sony ericsson W595i till mej precis som ja ville ha, inte för dyr och inte heller jätte billig - precis som passade min ekonomi, haha not! men jag får ihop det :)



Jag slänger in lite söta bilder på min vackra prins ikväll, så håll utkik :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mmm :)

2009-09-30 @ 20:20:05
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Denise- Emilias Mamma

hehe okeej :P ;)! jaa det har jag gjort :)! tror jag gjorde det i förrgår.. gjorde det iaf precis när jag fick den :)!

2009-10-01 @ 11:44:35
URL: http://deniselinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0