Musik i lurarna

Mp:n i öronen, bloggar och trallar*
Simon sitter där nere vid datorn och Neo sover i vagnen jämte honom, sötnosen <3

Det blev inget stan idag med Hampus och Åsa för att Neo blivit sjuk, vi har ju den apparaten hemma som vi måste inhalera honom med 7 gånger om dagen och då är det inte så lätt att ta sig in till staden inte. Men Åsa ska hjälpa mig att färga håret i veckan bestämde vi precis, det blir blont igen och fylla i dom svarta slingorna i underhåret, så det ska vara som det är nu men utan den förbannade utväxten :) hihi.

Ska även klippa mig i November tror jag, något förslag?

Har inte råd innan November, för nu blir det att shoppa hårfärg och lite kläder till mig själv denna månaden, och nästa månad blir det att åka upp till Ullared för Neo ska ha kläder med, men det har han fått nya av pappa Simon denna månaden så räcker att vi åker upp och köper nya till han nästa månad + att jag ska ha lite julklappar till allt och alla typ :) hehe.

Sitter på min brors data, så har inga bilder att lägga upp nu, tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0