Sömntuta

Vår prins har nyss somnat efter en flaska välling. Sitter på MSN nu och pratar med trevligt folk, och det är toppen (y) Jag pallar inte sitta och kolla hockeyn mer, det är inte min grej att sitta stilla för länge, haha.

I helgen kör mamma oss in till staden, för vi ska shoppa lite kläder, jag och min kära pojkvän, så hon tar la en fika med Neo där inne sålänge gissar jag på. Jag behöver ett par jeans och en tjocktröja, får se vad jag hittar för något fint, om jag nu hittar något, hehe. På lördag ska mamma och pappa iväg så vi har the house för oss själva, funderar på att bjuda hit någon vän, men har inte bestämt mig ännu, jag får se hur det är med Neo's förkylning först med!

Vad ska ni läsare göra i helgen?

Jag slänger in två bilder på min älskling när morbror S har honom :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0