Tv program

Jon and Kate + 8
Ett tv:program om en mamma och en pappa som först fick tvillingar (inte på naturligt sätt) och sedan ville dom ha ett till, men fick reda på att det var 6 st barn i magen och plötsligt var dom 10st i familjen, haha ojoj.
Detta går typ på tv:n hela dagarna men jag kollar dock bara när Neo sover, jag älskar att kolla på det, och ungarna är bara så söta. Dom måste verkligen ha klarat av mycket, för barn är inte bara att mata, byta bajsblöja och vagga, det är mycket mer än så! Men visst fan är det verkligen det underbaraste som finns, barn, sina egna ungar :)

Kändisdjunglen
Ush och Fy säger jag, men ändå så sitter jag och glor på det typ varje kväll mellan 20.00-21.00 där det handlar om kändisar som är i Malaysia i djungeln och får typ äta bönor och shit, dom får även godare mat om dom klarar vissa uppdrag tex. som att vara i en kista fullt med ormar och ödlor och äckliga djur.. jag hade aldrig gjort detta frivilligt, no way, ush.

Idol
Det är alltid roligt att kolla på idol i början av programmet då alla dom folk som skämmer ut sig och är usla är med och gör scen, men annars? nej, booring. Men vissa är skit duktiga, men jag orkar inte sitta och glo..

Detta är typ det jag kollar på, på tv:n och det är inte mycket, för tillfället kollar familjen på kändisdjungeln och iblan idol, på dagen när Neo sover om jag gjort alla mina sysslor så glor jag på jon and kate + 8, annars sitter jag inte mycket framför tv:n som vissa andra gör, höhö.. och kommer absolut inte att följa idol nu när det börjar på "riktigt" för det är svintråkigt.

Eller vad tycker ni?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0